Featured Image

Οι 7 καλύτερες online τάσεις marketing που κυριάρχησαν το 2014

digital marketing

 

Το ίντερνετ έχει αλλάξει δραστικά τον τρόπο που μοιράζονται οι πληροφορίες και έχει μια προφανή επίδραση στο marketing. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια κλίση προς τις εισερχόμενες τεχνικές ενώ πολλές εξερχόμενες τεχνικές έχουν γίνει πλέον ξεπερασμένες. Πολλές επιχειρήσεις επιτυγχάνουν το σκοπό τους, μέσω της δημοσίευσης αυθεντικού περιεχομένου, αντί να ενσωματώνουν διαφημίσεις με εξωτερικό περιεχόμενο, λόγω των πρόσθετων πλεονεκτημάτων που προσφέρουν αυτές οι τακτικές, όπως το branding και η διεύρυνση του κοινού. Κρατώντας αυτές τις τάσεις στο μυαλό μας, ας συζητήσουμε τις  κορυφαίες online τάσεις του marketing για το 2014.

  1. Η ικανοποίηση στο marketing θα είναι περισσότερη από ποτέ

Ένας από τους κύριους τρόπους για να εδραιώνουν την εξουσία τους οι εταιρείες και κερδίζουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών είναι με το να δημιουργούν πολύτιμο περιεχόμενο μέσα από μια ποικιλία καναλιών. Αυτό, τυπικά, περιλαμβάνει σχετικές πληροφορίες για την επιχείρηση που παρέχει οξυδέρκεια ή ψυχαγωγία στο κοινό. Κάνοντάς το αυτό, επιτρέπεται σε μια εταιρεία να χτίζει σχέσεις με τους πελάτες και να δημιουργεί πιστούς ακόλουθους. Σύμφωνα με το Content Marketing Institute, οι τοπ Back 2 Back marketing στρατηγικές περιεχομένου είναι τα social media, άρθρα στην ιστοσελίδα της επιχείρησης, ενημερωτικά e-mail, περιπτωσιολογικές μελέτες, βίντεο και άρθρα σε άλλες ιστοσελίδες.

Χρησιμοποιώντας ένα ή περισσότερα από αυτά τα κανάλια, οι επιχειρήσεις μπορούν και δημιουργούν μια θετική φήμη για εταιρεία τους. Από αυτή την τάση προκύπτει ότι το marketing είναι λιγότερο αποτελεσματικό προς τις μάζες μέσω των διαφημίσεων στην τηλεόραση και στο ράδιο. Αντιθέτως, είναι καλύτερο να επικεντρώνεσαι στο εισερχόμενο marketing, και να παράγεις πολύτιμο και διαδραστικό περιεχόμενο σχεδιασμένο για συγκεκριμένο κοινό.

  1. Το marketing στα social media θα χρειάζεται περισσότερη ποικιλία

Μόλις πριν από λίγα χρόνια, οι εταιρείες ήταν περιορισμένες σε σχέση με τα social media που μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν για το marketing, με τα μεγαλύτερα από αυτά να είναι το Facebook, το LinkedIn και το Twitter. Τώρα φαίνεται πως συνέχεια εμφανίζονται όλο και περισσότερα social media. Ενώ μερικά δεν μπορούν ποτέ να ξεκολλήσουν από τον πάτο κάποια σαν το Pinterest, το Google+, το Tumblr και το Instagram κερδίζουν σε φήμη και έχουν δώσει στις επιχειρήσεις μια πληθώρα από επιλογές που τους επιτρέπουν να ενσωματώνουν περιεχόμενο σε πολλές μορφές μέσων και να αποκτούν κοινό σε περισσότερα κανάλια από ποτέ.

Συνεπώς, έχει γίνει κοινό για επιχειρήσεις να επεκτείνονται και να πειραματίζονται σε πολλά δίκτυα με στόχο να φτάσουν το μέγιστο αριθμό καταναλωτών. Αυτή η διαφοροποίηση  φαίνεται να αποδεικνύεται καρποφόρα για πολλές εταιρείες επειδή συνήθως δημιουργεί μια ισότητα ανάμεσα στις μάρκες κάνοντας πιο εύκολο για τον καταναλωτή να αναγνωρίσει μια συγκεκριμένη μάρκα.

  1. Κυριαρχεί το εικονοκεντρικό περιεχόμενο

Καθώς οι καταναλωτές δέχονται συνεχώς όλο και περισσότερες διαφημίσεις, γίνεται πιο σημαντικό να κάνεις το περιεχόμενο εύκολο και γρήγορο στην αφομοίωση. Αν δείτε τα social media που αναφέραμε πριν που βρίσκονται στην άνοδο τους, τα 3 από τα 4 έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: δίνουν έμφαση στις εικόνες. Η γρήγορη άνοδος του Buzzfeed και του Pinterest είναι ενδείξεις της δύναμης και της προοπτικής του περιεχομένου που βασίζεται στις εικόνες.

Οι επιτυχημένες αναρτήσεις των blog με τις περισσότερες κοινοποιήσεις επίσης, συνήθως, έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: συνδυάζουν εικόνες με μικρό κείμενο για να εξηγήσουν ένα θέμα και δίνουν στατιστικές πληροφορίες η δεδομένα από αποτελέσματα ερευνών.

Δύσκολα θα ξεπεραστεί το περιεχόμενο με βάση το κείμενο, ωστόσο είναι σχεδόν ξεκάθαρο ότι η ενσωμάτωση εικόνων είναι πολύ ευεργετική για μια καμπάνια marketing.

  1. Το λιγότερο θα γίνει “περισσότερο”

Μια αξιοσημείωτη τάση είναι η προφανής προτίμηση των καταναλωτών σχετικά με τα απλοποιημένα διαφημιστικά μηνύματα σε σχέση με τα βαθυστόχαστα μηνύματα. Όταν φέρεις στο μυαλό σου κορυφαίες μάρκες σαν την Apple και την Google είναι αδιαμφισβήτητο ότι προτιμούν την απλότητα. Ένα μεγάλο μέρος της ελκυστικότητας του Pinterest είναι το καθαρό,  τακτοποιημένο περιεχόμενο και η μινιμαλιστική αισθητική του.

Όταν πολλοί καταναλωτές νιώθουν κουρασμένοι από μια αδιάκοπη βροχή πληροφοριών και διαφημίσεων που φωνάζουν “κοιτάξτε με”, κάποιοι από τους πιο καινοτόμους διαφημιστές πάνε προς την αντίθετη κατεύθυνση. Τώρα κάνουν προσπάθειες να μειώσουν τα μηνύματά τους και να μην πνίγουν τους καταναλωτές με διαφημιστικές εκστρατείες.

  1. Το mobile-friendly περιεχόμενο είναι απαραίτητο

Λόγω της ευρείας διάδοσης και χρήσης των smartphones και tablets, είναι απαραίτητο για τις εταιρείες να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο τους και οι χρήστες κινητών. Το 87% των πωλήσεων με συνδεδεμένες συσκευές μέχρι το 2017 θα είναι από tablet και smartphone. Είτε δημιουργώντας μια εναλλακτική μορφή ιστοσελίδας για τα κινητά είτε αξιοποιώντας τον responsive σχεδιασμό ιστοσελίδων, είναι σημαντικό να παρέχουμε μια θετική εμπειρία στους χρήστες που περιηγούνται μέσω smartphone/tablet. Αλλιώς, είναι εύκολο να χάσουμε πελάτες από ανταγωνιστές που έχουν υιοθετήσει και εφαρμόσει αυτήν την τεχνική. Καθώς συνεχίζεται η αλλαγή από τους παραδοσιακούς H/Y και Laptop σε κινητά, οι εταιρείες που έχουν μείνει πίσω είναι πιο πιθανό να υποφέρουν.

  1. Οι επαναστοχευμένες διαφημίσεις αυξάνουν την αποτελεσματικότητα

Είναι μια στρατηγική marketing που αποδίδει τελευταία. Με λίγα λόγια, λειτουργεί με το να χρησιμοποιεί τα cookies του περιηγητή για να βρίσκει τις ιστοσελίδες που επισκέπτονται οι χρήστες. Όταν φύγουν από μια ιστοσελίδα, τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που έβλεπαν θα τους εμφανιστούν ξανά μέσω διαφημίσεων σε διάφορες άλλες ιστοσελίδες. Είναι αρκετά προφανές το γιατί είναι τόσο αποτελεσματική αυτή η τεχνική. Η επαναστοχευμένη διαφήμιση προσπαθεί να υπενθυμίσει στον καταναλωτή το προϊόν ή την υπηρεσία που είδε. Αυτό κρατάει την εταιρεία και το προϊόν πιο ψηλά στη μνήμη του καταναλωτή. Υπάρχουν ακόμα και ψυχολογικές μελέτες που έχουν δείξει ότι απλή έκθεση σε ονόματα εταιρειών και σε logo δημιουργεί εξοικείωση η οποία με τη σειρά της δημιουργεί εμπιστοσύνη και κάνει πιο πιθανό για τον καταναλωτή να πραγματοποιήσει μια αγορά.
Ακόμα κι αν δεν υπάρξει άμεση αγορά αυτό μπορεί να ωφελήσει μακροπρόθεσμα. Λόγω της επιτυχίας που είχαν διαφημιστές και έμποροι με την επαναστοχευμένη διαφήμιση, υπάρχει μια μεγάλη πιθανότητα να γίνει mainstream.

  1. Τα SEO και τα Social Signals θα γίνουν ακόμα πιο συνυφασμένα

Παρόλο που τα social signals ακόμα δεν έχουν την ίδια βαρύτητα με τα παραδοσιακά εισερχόμενα link, είναι αρκετά αναμφισβήτητο ότι παίζουν ρόλο στη βιολογική ταξινόμηση αναζήτησης σήμερα. Εξ άλλου, είναι ένας από τους 3 πυλώνες των SEO. Από τη στιγμή που ο στόχος της Google και των άλλων μηχανών αναζήτησης είναι να δίνουν στους χρήστες όσο το δυνατόν πιο σχετικό και ποιοτικό περιεχόμενο, είναι απολύτως λογικό να έχουν ως παράγοντα τον αριθμό των κοινοποιήσεων που δέχεται μια δημοσίευση σε blog, ένα άρθρο ή μια ιστοσελίδα προϊόντων.

Όσο περισσότερα άτομα κοινοποιούν ένα περιεχόμενο αυξάνονται και οι πιθανότητες να είναι καλύτερης ποιότητας. Έτσι, η θέση του ανεβαίνει στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Δεν είναι σύμπτωση ότι τα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης τείνουν να έχουν πολλές κοινοποιήσεις σε κοινωνικά δίκτυα, ενώ το αντίθετο συμβαίνει για αυτά που έχουν λίγες κοινοποιήσεις.

Εκτός από τα παραπάνω, οι κοινοποιήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν και το ρόλο της σφραγίδας έγκρισης. Αν δουν πως κάτι έχει εκατοντάδες ή χιλιάδες κοινοποιήσεις είναι πιο πιθανό να είναι αξιόπιστο και ποιοτικό. Υπάρχει ένας πολύ σημαντικός λόγος που οι επιχειρήσεις εγκαθιστούν εφαρμογές που κάνουν κοινοποιήσεις σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να κάνουν κι αυτοί όσο περισσότερες κοινοποιήσεις γίνεται.

Ενώ είναι δύσκολο να προβλέψουμε την εξέλιξη των αλγορίθμων στο μέλλον, υπάρχει μια μεγάλη πιθανότητα ότι οι κοινοποιήσεις θα φτάσουν ή και θα ξεπεράσουν τα παραδοσιακά εισερχόμενα link.

πηγή: forbes.com

This entry was posted in Διαδικτυο & Επιχειρηματικοτητα. Bookmark the permalink.

Featured Image

Γιατί χρειάζεστε μια ιστοσελίδα Mobile Ready;

responsive

 

Είτε είστε ακριβώς την στιγμή της δημιουργίας της πρώτης σας ιστοσελίδα ή έχετε ήδη ένα webmaster για χρόνια, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι σε θέση να προβάλει το περιεχόμενό σας σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, αυτό σημαίνει ότι έχετε μια ιστοσελίδα έτοιμη για κινητά. Πραγματικά, δεν υπάρχει αμφιβολία για το γεγονός ότι η κυκλοφορία των κινητών αυξάνεται με εκπληκτικό ρυθμό, και αν το site σας δεν προβάλλεται σωστά σε αυτά τα προγράμματα περιήγησης, οι επισκέπτες δεν θα μείνουν στην ιστοσελίδα σας για πολύ καιρό.

Λόγοι για τους οποίους η προσβασιμότητα απο κινητά είναι απαραίτητη

Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη Comscore , υπάρχουν 143 εκατομμύρια χρήστες με δυνατότητα σύνδεσης στο διαδίκτυο μέσα απο τα έξυπνα τηλέφωνα και 71 εκατομμύρια tablets στις Ηνωμένες Πολιτείες μόνο. Η συντριπτική πλειοψηφία αυτών των συσκευών χρησιμοποιούνται για να περιηγηθείτε στο διαδίκτυο σε τακτική βάση. Στην πραγματικότητα, είναι ένας αυξανόμενος αριθμός των ανθρώπων που χρησιμοποιούν αυτές τις κινητές συσκευές ως αποκλειστικό μέσο on-line περιήγησης.

Επιπλέον, έρευνες έχουν δείξει ότι όταν κάποιος επισκέπτεται μια ιστοσελίδα απο την κινητή συσκευή τους και δεν είναι όμορφη ή δεν λειτουργεί σωστά, πιθανότατα δεν θα πάει πίσω στο δικτυακό τόπο από τον υπολογιστή του. Στην πραγματικότητα, είναι πολύ πιο κοινό για τους ανθρώπους να  ψάχνουν πρώτα στην κινητή συσκευή τους, και στη συνέχεια να προχωρούν σε έναν υπολογιστή για να ολοκληρώσουν μια δραστηριότητα από ό, τι είναι να μεταβεί κάποιος  από μια κακή εμπειρία κινητού τηλεφώνου σε έναν υπολογιστή.

Εάν χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα σας για επαγγελματικούς λόγους, σύμφωνα με το Search Engine Εφημερίδα εκτιμάται ότι από το επόμενο έτος θα υπάρχουν περίπου 400 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα που δημιουργούνται από κινητά τηλέφωνα. Αυτό είναι κατά πολύ αυξημένο από τα μόλις $ 139 δισεκατομμύρια το 2012. Η αύξηση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί για αρκετό καιρό, δείχνει ότι κάθε επιχείρηση που ελπίζει να κεφαλαιοποιήσει τη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ πρέπει οπωσδήποτε να αναλογιστεί το κινητό ως εμπειρία πιθανών αγοραστών.

Τύπους κινητών τοποθεσίες Ready

Αν θέλετε να βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας φαίνεται σωστά σε κινητές συσκευές, έχετε δύο βασικές επιλογές. Μπορείτε είτε να έχετε ένα ξεχωριστό χώρο ειδικά για φορητές συσκευές, ή μπορείτε να έχετε αυτό που ονομάζεται ένα διαδραστικό σχεδιασμό (responsive design) που υλοποιείται για να δούμε το ίδιο site και σε φορητές συσκευές (laptop, tablet, smartphones) αλλα και σε desktop.

Responsive Web Design

Αυτές οι σελίδες φαίνονται και λειτουργούν σχεδόν με τον ίδιο τρόπο αν είστε σε μια φορητή συσκευή ή σε ένα παραδοσιακό desktop. Το σημαντικό σημείο είναι ότι η σελίδα έχει σχεδιαστεί ειδικά για να προβάλλεται και να λειτουργεί τέλεια σε οποιαδήποτε συσκευή.

Θα υπάρξουν κάποιες διαφορές, βέβαια, αλλά τίποτα που θα κάνει έναν καλό webmaster να ανησυχεί. Τα πράγματα όπως συνδυασμοί χρωμάτων, τα μενού και άλλα κοινά στοιχεία που επιδέχονται ρύθμιση θα φαίνονται σωστά είτε σε desktop ή σε μια κινητή συσκευή.

Για τους περισσότερους ανθρώπους, το μεγαλύτερο όφελος για την επιλογή αυτή είναι ότι καθιστούν εξαιρετικά εύκολη την διαχείριση αλλά και την διαφήμιση. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την αντιμετώπιση προβλημάτων με περισσότερες από μία έκδοση της σελίδας, ή ακόμα και να διασφαλίσει ότι η ιστοσελίδα κινητού φαίνεται τόσο καλή σε ένα iPhone, όπως κάνει σε ένα tablet Android, ή οποιαδήποτε από τις άλλες συσκευές εκεί έξω.

Τώρα είναι η ώρα

Αν δεν έχετε ήδη ένα σύγχρονο responsive site, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να κάνετε αυτήν την κίνηση. H Quantum Business & IT Solutions είναι δίπλα σε εσάς και την επιχείρηση σας διασφαλίζοντας την ομαλή μεταφορά του περιεχομένου σας στο κόσμο των κινητών συσκευών, ή δημιουργώντας για εσάς κάτι νέο.

Featured Image

17η Διεθνής Έκθεση Εκπαίδευση & Εργασία | 6-8 Μαρτίου 2015

 

Mε 120 εκθέτες από 17 χώρες και με 10,000 επισκέπτες, η Διεθνής Έκθεση Εκπαίδευση & Εργασία αποτελεί το κορυφαίο εκθεσιακό γεγονός στο χώρο της εκπαίδευσης στην Eλλάδα και μία από τις σημαντικότερες εκπαιδευτικές εκθέσεις στην Eυρώπη.

Η έκθεση απευθύνεται σε όλους όσοι επιδιώκουν τη μάθηση σε όποιο στάδιο της πορείας τους κι αν βρίσκονται: μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές, εργαζόμενοι και στελέχη επιχειρήσεων, ελεύθεροι επαγγελματίες, εργαζόμενοι στον εκπαιδευτικό τομέα, σύμβουλοι επαγγελματικού προσανατολισμού αλλά και οικογένειες που επιζητούν να επιλέξουν την κατάλληλη σχολή ή εκπαιδευτήριο για το παιδί τους.

Η είσοδος είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Χώρος Διεξαγωγής: Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, Πειραιώς 100, Γκάζι

Ωράριο έκθεσης:
Παρασκευή 06 Μαρτίου 2015, 10:00 – 20:00
Σάββατο 07 Μαρτίου & Κυριακή 08 Μαρτίου 2015, 12:00 – 20:00

Πηγή: Mystudentpass.gr

Featured Image

10 Φεβρουαρίου 2015 | Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

SaferinternetGR

 

Για 12η συνεχή χρονιά εορτάζεται σήμερα η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου σε πάνω από 100 χώρες υπό την αιγίδα του Πανευρωπαϊκού Δικτύου Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης & Επαγρύπνησης INSAFE. Η Quantum Business & IT Solutions υποδέχεται με χαρά αυτήν την εξαιρετική πρωτοβουλία και μεταδίδει το μήνυμα της φετινής χρονιάς «Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»!

Στηρίζοντας τους στόχους του προγράμματος Safer Internet της Ε.Ε. μοιραζόμαστε μαζί σας τα διαδικτυακά σεμινάρια (webinars) που είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα της Δράσης Ενημέρωσης Saferinternet.gr καθώς και το link για τη ζωντανή μετάδοση της ημερίδα με τίτλο «Όλοι μαζί, για ένα καλύτερο Διαδίκτυο: Καταπολεμούμε το διαδικτυακό εκφοβισμό!» που θα υλοποιηθεί την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 10.30 π.μ. – 14.00 μ.μ. με τη συμμετοχή εκπροσώπων 35 σχολείων – γυμνασίων και λυκείων – απ’ όλη την Ελλάδα.

Πηγή: saferinternet.gr

Featured Image

Άνοιγμα ηλεκτρονικής εφαρμογής δηλώσεων Ε9

house-money

 

Από 23-01-2015 είναι διαθέσιμη η εφαρμογή για την υποβολή δηλώσεων στοιχείων ακινήτων (Ε9) έτους 2015 μέσω διαδικτύου. Στη δήλωση αυτή αναγράφονται οι μεταβολές που επήλθαν στην ακίνητη περιουσία του φορολογουμένου (φυσικού ή νομικού προσώπου) καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους 2014 και ισχύουν την 1η Ιανουαρίου 2015. Για παράδειγμα, αν τον Ιανουάριο 2014 αποκτήθηκε ακίνητο, το οποίο στη συνέχεια, τον Ιούνιο 2014, μεταβιβάσθηκε, το ακίνητο αυτό δεν θα περιληφθεί στη δήλωση Ε9. Αντίθετα, αν μέσα στο 2014 αποκτήθηκε ακίνητο, το οποίο υπάρχει την 1η Ιανουαρίου 2015, το ακίνητο αυτό θα περιληφθεί στη δήλωση Ε9 έτους 2015 και θα πρέπει να μεταφερθεί και στην περιουσιακή κατάσταση του επόμενου έτους.

Επίσης είναι πλέον διαθέσιμη και η ηλεκτρονική εφαρμογή για τη διαρκή ενημέρωση των μεταβολών της περιουσιακής κατάστασης (Ε9 έτους 2016), μέσω της οποίας ο φορολογούμενος αναγράφει μεταβολή που επήλθε στην ακίνητη περιουσία του εντός τριάντα (30) ημερών από την ημέρα αυτής. Για παράδειγμα, αν μέσα στον Ιανουάριο 2015 αποκτήθηκε ακίνητο, το ακίνητο αυτό θα δηλωθεί στη δήλωση Ε9 μέσα σε 30 ημέρες από την απόκτησή του.

Περισσότερες πληροφορίες: Δελτίο Τύπου Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων

Featured Image

Πρόγραμμα ημερίδας: «Διαδίκτυο και Επιχειρηματικότητα»

programme

 

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Εβδομάδας Επιχειρηματικότητας και με την υποστήριξη του Δήμου Περιστερίου, η Quantum Business & IT Solutions διοργανώνει ενημερωτική ημερίδα με θέμα «Διαδίκτυο & Επιχειρηματικότητα». Ομιλητές θα είναι νέοι επιχειρηματίες ή εκπρόσωποι επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως μέσο παροχής καινοτόμων υπηρεσιών ή προϊόντων. Μέσα από τις προσωπικές εμπειρίες τους θα μοιραστούν μαζί μας τα οφέλη και τις προοπτικές που προσφέρει το διαδίκτυο στους νέους επιχειρηματίες.

 

Ημερομηνία: Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

 

Ώρα έναρξης: 18:00

 

Τοποθεσία: Αμφιθέατρο του Νέου Δημαρχιακού Μεγάρου Περιστερίου (Πλ. Δημοκρατίας 1, είσοδος από Εθνικής Αντιστάσεως και Καραθεοδωρή, Μετρό: στάση Περιστέρι)

 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Με τη λήξη της ημερίδας θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης σε όσους
έχουν δηλώσει συμμετοχή μέσω του παρακάτω συνδέσμου.

Featured Image

Ουγγαρία: Η πρώτη χώρα που φορολογεί το internet!

ouggaria

Θύελλα αντιδράσεων έχει προκαλέσει στην κοινή γνώμη της μικρής χώρας της κεντρικής Ευρώπης, η πρόθεση της ουγγρικής κυβέρνησης να επιβάλει φόρο στη χρήση του διαδικτύου.

Σύμφωνα με το Reuters, το προσχέδιο του νόμου κατατέθηκε στο ουγγρικό κοινοβούλιο την Τρίτη, με τους καταναλωτές, αλλά και τους παρόχους υπηρεσιών Internet, να εκφράζουν μεγάλη ανησυχία τόσο για τις οικονομικές όσο και για τις κοινωνικές συνέπειες που μπορεί να επιφέρει ένα τέτοιο μέτρο.

Σύμφωνα με τον επίμαχο νόμο, οι πάροχοι επικοινωνίας υποχρεούνται να πληρώνουν 49 λεπτά του ευρώ ανά Gigabyte. Eίναι χαρακτηριστικό ότι λίγες ώρες μετά την κατάθεση του νομοσχεδίου, 100.000 άτομα εντάχθηκαν σε ομάδα στο Facebook κατά της επιβολής φόρου, με χιλιάδες άτομα να δηλώνουν ότι θα προβούν σε κινητοποιήσεις για να αποτρέψουν την εφαρμογή του μέτρου.

Η απόφαση αυτή του πρωθυπουργού της χώρας, Viktor Orban, έρχεται σε συνέχεια επαχθών φορολογικών μέτρων στους τομείς του λιανικού εμπορίου, των τραπεζών και του ενεργειακού τομέα, με αμφιλεγόμενα αποτελέσματα για την οικονομία της χώρας. Παρόλο που η πολιτική ηγεσία της χώρας αναμένει έσοδα της τάξεως των 65 εκατομμυρίων ευρώ από την εφαρμογή του μέτρου, ειδικοί της αγοράς εκφράζουν φόβους ότι το νέο «χαράτσι» μπορεί να φτάσει σε ένα ποσόν μέχρι και επτά φορές μεγαλύτερο.

Παρ’ όλα αυτά, η ουγγρική κυβέρνηση υπεραμύνεται της απόφασής της, δια στόματος του Υπουργού Οικονομικών, Mihaly Varga, ο οποίος δήλωσε ότι «η πρόοδος της τεχνολογίας έχει μεταβάλει τον τρόπο που οι πολίτες χρησιμοποιούν τις τηλεπικοινωνίες, γι’ αυτό και έπρεπε να αλλάξει και ο τρόπος που φορολογείται η χρήση τους». Η απόκλιση, πάντως, μεταξύ των εκτιμήσεων των εσόδων της κυβέρνησης, σε σχέση με προβλέψεις άλλων φορέων, οδηγεί στην υπόθεση πως θα επιβληθεί ανώτατο όριο για το ποσόν με το οποίο θα φορολογούνται οι πάροχοι επικοινωνίας. Το 2013 η διακίνηση δεδομένων στο διαδίκτυο στην Ουγγαρία έφτασε το 1,2 δισεκατομμύριο Gigabytes.

Υπό το φως των εξελίξεων, η Magyar Telekom, θυγατρική της Deutsche Telekom, είδε την μετοχή της να πέφτει κατά 2,9%. Την Τετάρτη, η Ένωση Τηλεπικοινωνιών και Εταιρειών Ηλεκτρονικών Ειδών δήλωσε ότι η επιβολή του φόρου θα υποχρεώσει τις εταιρείες να μετακυλήσουν το κόστος στους λογαριασμούς των καταναλωτών, «οι οποίοι θα αποτελέσουν τα πραγματικά θύματα της υπόθεσης».

Ο Balazs Nemes, εκ της ιδρυτών της σελίδας στο Facebook κατά της επιβολής του φόρου, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Στις πιο προηγμένες χώρες, η χρήση του Internet αποτελεί θεμελιώδες δικαίωμα των πολιτών. Μόνο στις πιο σκοτεινές δικτατορίες, το διαδίκτυο χειραγωγείται πολιτικά ή οικονομικά. Από τη στιγμή που τόσο εμείς όσο και οι εταιρείες φορολογούμαστε, γιατί θα πρέπει να επιβληθεί «φόρος πολυτελείας» στην χρήση του internet, ενώ το χρησιμοποιούμε για βασικά πράγματα της καθημερινότητας, όπως τις ιατρικές μας επισκέψεις, τις αιτήσεις μας για πανεπιστήμια και την πληρωμή των λογαριασμών μας;».

Σε κάθε περίπτωση, η ανησυχία έχει επεκταθεί και εκτός Ουγγαρίας, καθώς όταν μία πύλη πέφτει, ενδέχεται να ακολουθήσουν και άλλες. Αν ο νόμος ψηφιστεί, η Ουγγαρία θα γίνει η πρώτη χώρα στον κόσμο που φορολογεί το Ίντερνετ!

Featured Image

Κατατέθηκε το μίνι φορολογικό νομοσχέδιο.

vouli

 

Στη Βουλή οι ρυθμίσεις για το πόθεν έσχες στην τιμή συμβολαίου για τις μεταβιβάσεις ακινήτων, τη φορολογία των αγροτών και την κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος για ανάπηρους. Οι αλλαγές που προωθεί το ΥΠΟΙΚ. Δείτε την τροπολογία.

Με τη μορφή τροπολογίας κατέθεσε η κυβέρνηση το μίνι φορολογικό νομοσχέδιο.Σε αυτό περιλαμβάνεται σειρά ρυθμίσεων που έχει προαναγγείλει το υπουργείο Οικονομικών. Με βάση τους σχεδιασμούς της κυβέρνησης:

Αγρότες. Μπαίνει δίχτυ προστασίας για τους αγρότες έναντι του ενδεχομένου να φορολογηθούν με συντελεστή 26%.

Φέτος φορολογήθηκαν με την κλίμακα των μισθωτών, δηλαδή είχαν αφορολόγητο όριο 9.550 ευρώ και το εισόδημά τους προσδιορίστηκε με το αντικειμενικό σύστημα.

Οι ισχύουσες διατάξεις του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος όμως κρύβουν μια παγίδα για τους αγρότες. Εάν το δηλωθέν εισόδημά τους είναι μικρότερο από το εισόδημα που προκύπτει με την εφαρμογή των τεκμηρίων διαβίωσης (κατοικίες, αυτοκίνητα, ελάχιστο τεκμήριο διαβίωσης), η διαφορά μεταξύ πραγματικού και τεκμαρτού εισοδήματος θα φορολογηθεί με συντελεστή 26% από το πρώτο ευρώ και επιπλέον θα υπολογιστεί προκαταβολή φόρου 55%.

Ακόμα χειρότερα, αν δηλώσουν ζημία ή μηδενικά εισοδήματα, στο σύνολο του τεκμαρτού εισοδήματος θα επιβληθεί συντελεστής 26%, ενώ θα υπολογιστεί και προκαταβολή φόρου 55%.

Τους κινδύνους αυτούς έρχεται να εξουδετερώσει τώρα το υπουργείο Οικονομικών. Με τη διάταξη που προωθείται σε κάθε περίπτωση όπου το τεκμαρτό εισόδημα υπερβαίνει το δηλωθέν, για τους αγρότες, ο φόρος θα υπολογίζεται με συντελεστή 13%, μέχρι να καταργηθούν πλήρως τα τεκμήρια όπως σχεδιάζει η κυβέρνηση ενδεχομένως από το 2015.

• Πόθεν έσχες στα ακίνητα. Κατά τη μεταβίβαση ο αγοραστής δεν θα καλείται πλέον να καλύψει με το πόθεν έσχες του την αντικειμενική αξία του ακινήτου, αλλά το τίμημα που αναγράφεται στο συμβόλαιο. Σήμερα, εξαιτίας της απόκλισης αντικειμενικών και αγοραίων τιμών, η αδυναμία κάλυψης του πόθεν έσχες στο ύψος των αντικειμενικών οδηγεί στη ματαίωση αγοραπωλησιών υπό την απειλή έξτρα φόρου εισοδήματος στο τεκμήριο δαπάνης που δεν καλύπτεται από το πόθεν έσχες.

• Τέλος… το τέλος επιτηδεύματος. Το πρώτο βήμα κατάργησης του τέλους επιτηδεύματος αφορά άτομα με αναπηρία άνω του 80%. Από το 2015 απαλλάσσονται από το τέλος επιτηδεύματος, γλιτώνοντας έτσι 650 ευρώ. Εξετάζεται και η κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος για όσους έχουν ανενεργά μπλοκάκια.

Featured Image

Έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

eu

 

Παρουσιάστηκαν στη Νάπολη της Ιταλίας τα ετήσια στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με τις επιδόσεις των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στις οικονομίες της ΕΕ και της Ελλάδας για το έτος 2013.

Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση για τις Μικρές Επιχειρήσεις (SBA Facts), οι οποίες αποτελούν τον Οδηγό για την άσκηση πολιτικής στον τομέα ανάπτυξης της μικρομεσαίας επιχειρηματικής δραστηριότητας, το 2013 στην Ευρώπη σημειώθηκε ανάκαμψη στον κλάδο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, «η οποία όμως είναι άνισα κατανεμημένη και δεν ακολουθεί σταθερή τροχιά».

Στην Έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με τίτλο «Μια εύθραυστη και μερική ανάκαμψη» , οι προοπτικές για τις ΜμΕ στην Ευρώπη καταγράφονται ως αρκετά ασταθείς, διότι ναι μεν ο εξαγωγικός τομέας βελτιώθηκε σημαντικά αλλά οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν καρπώθηκαν μέρος της θετικής επίδρασης, αφού η μεγάλη πλειονότητα αυτών δραστηριοποιείται σε κλάδους μη διεθνώς εμπορεύσιμων αγαθών. Επιπροσθέτως, η κάμψη της εγχώριας ζήτησης και η μείωση του ΑΕΠ έχει επηρεάσει αρνητικά τις επιδόσεις των ευρωπαϊκών ΜμΕ. Από την έκθεση, γίνεται σαφές ότι διαμορφώνεται ένα πλαίσιο δυο ταχυτήτων ανάμεσα στις επιχειρήσεις του Βορρά και του Νότου και των πρώην ανατολικών χωρών, ως απότοκο της διαχείρισης της κρίσης.

Σύμφωνα με την έκθεση το κυριότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην Ε.Ε. είναι η πρόσβαση στη χρηματοδότηση, ενώ τονίζεται ότι πρέπει να γίνουν πολιτικές παρεμβάσεις έτσι ώστε να ενισχυθεί η τάση διεθνοποίηση τους, η δυνατότητα συμμετοχής σε προγράμματα δημοσίων συμβάσεων, η ανάδειξη της καινοτομίας και η βελτίωση των δεξιοτήτων.

Στο πλαίσιο της μελέτης αυτής, η Ελλάδα παρουσίασε επιδείνωση των δεικτών απασχόλησης, του αριθμού επιχειρήσεων και της προστιθέμενης αξίας.

Συγκεκριμένα, η Ελλάδα απώλεσε 27% των θέσεων απασχόλησης που δημιουργούσαν οι ΜΜΕ, 33% της προστιθέμενης αξίας που παρήγαγαν, ενώ ο αριθμός τους μειώθηκε περισσότερο από 200.000.

Η χώρα μας κατατάσσεται σε χειρότερη θέση σε σχέση με το μέσο όρο της ΕΕ στον πίνακα Επισκόπησης Επιδόσεων MμΕ (SME Performance Review), σε σχέση με όλους τους επί μέρους δείκτες: δεύτερη ευκαιρία, διεθνοποίηση, πρόσβαση στη χρηματοδότηση, ενιαία αγορά, δημόσιες συμβάσεις, περιβάλλον, δεξιότητες, επιχειρηματικότητα.

Παράλληλα, στην έκθεση υπογραμμίζεται ότι η Ελλάδα εξακολουθεί να μην εκπονεί μελέτες για τις επιπτώσεις των νομοθετικών παρεμβάσεων και των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων στις ΜμΕ (SME Test). Προστίθεται επίσης, ότι θα πρέπει να ληφθούν μόνιμα μετρά σε Εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο για την αξιολόγηση των πολιτικών που αφορούν στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Σε ότι αφορά στην Ελλάδα πολλά στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν αντληθεί από τη βάση δεδομένων του ΙΜΕ-ΓΣΕΒΕΕ και τις έρευνές του. «Το γεγονός αυτό, σημείωσε σε δήλωσή του ο Πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ κ. Γ. Καββαθάς, επιβεβαιώνει την εγκυρότητα και υπευθυνότητα των εκτιμήσεων του Ινστιτούτου της ΓΣΕΒΕΕ (ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ).»

Σχετικά με την πορεία της ελληνικής οικονομίας σημειώνεται στην έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ότι οι προοπτικές ανάκαμψης είναι αναιμικές και υπογραμμίζεται η αναγκαιότητα να ληφθούν περαιτέρω μέτρα για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και για την τόνωση της οικονομίας. «Η ανάγκη αυτή, επισήμανε ο κ. Καββαθάς, αγνοήθηκε επιδεικτικά μέσα από το πλέγμα των μεταρρυθμίσεων που επιχειρήθηκαν τον τελευταίο χρόνο, αφού τα μέτρα που ελήφθησαν βάση του οδηγού του ΟΟΣΑ κινήθηκαν στην αντίθετη κατεύθυνση και οδήγησαν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και την πραγματική οικονομία σε καθεστώς ασφυξίας.»

Featured Image

Ημερίδα στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Εβδομάδας Επιχειρηματικότητας

 

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Εβδομάδας Επιχειρηματικότητας και με την υποστήριξη του Δήμου Περιστερίου, η Quantum Business & IT Solutions διοργανώνει ενημερωτική ημερίδα με θέμα «Διαδίκτυο & Επιχειρηματικότητα». Ομιλητές θα είναι νέοι επιχειρηματίες ή εκπρόσωποι επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως μέσο παροχής καινοτόμων υπηρεσιών ή προϊόντων. Μέσα από τις προσωπικές εμπειρίες τους θα μοιραστούν μαζί μας τα οφέλη και τις προοπτικές που προσφέρει το διαδίκτυο στους νέους επιχειρηματίες.

 

Ημερομηνία: Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

 

Ώρα έναρξης: 18:00

 

Τοποθεσία: Αμφιθέατρο του Νέου Δημαρχιακού Μεγάρου Περιστερίου (Πλ. Δημοκρατίας 1, είσοδος από Εθνικής Αντιστάσεως και Καραθεοδωρή, Μετρό: στάση Περιστέρι)

 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Με τη λήξη της ημερίδας θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης σε όσους
έχουν δηλώσει συμμετοχή μέσω του παρακάτω συνδέσμου.

Χρήσιμα Links

Q

Στοιχεία Επικοινωνίας

Quantum Business & IT Solutions
Αριθμός ΓΕΜΗ: 148464501000

Αθήνα: Περικλέους 30-32, Σύνταγμα 105 62

Θεσσαλονίκη: Βασιλέως Ηρακλείου 53 & Καρόλου Ντηλ, 54623

211 210 40 50
info@quantum.gr

Δευτέρα - Παρασκεύη: 09:00 π.μ. - 6:00 μ.μ.