Featured Image

Παράταση των προθεσμιών καταβολής βεβαιωμένων οφειλών

money

 

Με σκοπό τη διευκόλυνση των φορολογουμένων
και την αποφυγή πρόσθετων επιβαρύνσεων από τη μη έγκαιρη πληρωμή των φορολογικών υποχρεώσεων λόγω της από 28.06.2015 τραπεζικής αργίας, η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων ανακοίνωσε σε σχετικό Δελτίο Τύπου ότι οι προθεσμίες καταβολής των βεβαιωμένων στη Φορολογική Διοίκηση οφειλών παρατείνονται μέχρι και την τρίτη εργάσιμη ημέρα από τη λήξη της εν λόγω τραπεζικής αργίας.

Κατά το διάστημα που διαρκεί η τραπεζική αργία δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση με τόκους, πρόστιμα, προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής των κάθε είδους φορολογικών οφειλών, των οποίων οι προθεσμίες καταβολής λήγουν σε ημέρα τραπεζικής αργίας.

Έως την ίδια ημερομηνία παρατείνονται και οι προθεσμίες καταβολής των δόσεων ρυθμίσεων/διευκολύνσεων τμηματικής καταβολής βεβαιωμένων οφειλών στη Φορολογική Διοίκηση.

Με υπουργική απόφαση η τραπεζική αργία ισχύει μέχρι τα μεσάνυχτα της Δευτέρας 13 Ιουλίου 2015.

Featured Image

Ανακοινώθηκαν οι δικαιούχοι του προγράμματος για την ανθρωπιστική κρίση

 

Ανακοινώθηκαν σήμερα οι δικαιούχοι του προγράμματος για την ανθρωπιστική κρίση. Οι αιτήσεις ξεπέρασαν τις 300.000 και υπολογίζεται ότι θα ωφεληθούν περισσότεροι από 600.000 συμπολίτες μας.

Από την Παρασκευή 26 Ιουνίου όσοι έκαναν αίτηση θα μπορούν να ελέγχουν ηλεκτρονικά μέσω της σελίδας του υπουργείου Εργασίας (http://www.ypakp.gr/) ή  της σελίδας όπου υποβλήθηκαν οι σχετικές αιτήσεις (https://www.anthropocrisis.gr/anthropocrisis/) ή μέσω ΚΕΠ αν συμπεριλαμβάνονται στο πρόγραμμα.

Featured Image

Πώς θα κάνετε κράτηση για την δωρεάν αναβάθμιση στα Windows 10

win10

 

Στις 29 Ιουλίου θα κυκλοφορήσουν τα Windows 10 για PC και tablet, ανακοίνωσε η Microsoft. Η αναβάθμιση για τους κατόχους Windows 7 SP1 ή Windows 8.1 θα γίνει δωρεάν τον πρώτο χρόνο της κυκλοφορίας του λειτουργικού, οι οποίοι καλούνται να κάνουν «κράτηση» («Reserve your free upgrade»).

Η διαθέσιμη νέα ενημέρωση για το λειτουργικό τους σύστημα, θα φέρει στο system tray ένα χαρακτηριστικό εικονίδιο στο κάτω μέρος της επιφάνειας εργασίας. Με ένα κλικ σε αυτό το εικονίδιο, ο χρήστης θα εκκινήσει την διαδικασία κράτησης της δωρεάν αναβάθμισης στα Windows 10. Αναλυτικές πληροφορίες για την αναβάθμιση δημοσιεύονται στην διεύθυνση
http://www.microsoft.com/en-us/windows/windows-10-upgrade?OCID=win10_null_vanity_win10upgrade

Όσοι δεν κάνουν κράτηση, θα μπορούν επίσης να κατεβάσουν την ενημέρωση για τα Windows 10. Με την κράτηση, βεβαιώνεστε ότι ο υπολογιστής σας πληροί τις προϋποθέσεις της αναβάθμισης, σημειώνει η εταιρεία. Με αυτό τον τρόπο, στις 29 Ιουλίου τα απαραίτητα αρχεία θα μεταφερθούν εγκαίρως στον υπολογιστή και ο χρήστης θα αποφασίσει να εκκινήσει την διαδικασία εγκατάστασης -κατά την εταιρεία θα διαρκέσει περί τα 20 λεπτά σε σύγχρονο εξοπλισμό.

Οι ελάχιστες απαιτήσεις για την αναβάθμιση στα Windows 10 αφορούν στην υπό δοκιμή έκδοση στην διεύθυνση http://www.microsoft.com/en-us/windows/windows-10-specifications?OCID=win10_null_vanity_win10specs και υπόκεινται σε αλλαγές.

Επίσης, λέγεται ότι θα διατεθεί από το Windows Store ένα app με την ονομασία Get Windows 10, που θα αναλαμβάνει να εξετάσει αυτόματα εάν πληρούνται οι απαραίτητες προδιαγραφές για την αναβάθμιση στην πολλά υποσχόμενη επόμενη έκδοση των Windows. H ειδοποίηση Rererve your free upgrade εμφανίζεται από αυτό το app, το οποίο συνοδεύει το τελευταίο update των Windows.

Για κάθε συσκευή με Windows, απαιτείται νέα διαδικασία κράτησης. Η κράτηση για τα Windows 10 δεν αφορά προς το παρόν τα smartphone με Windows Phone 8.1. Δείτε τις απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις στην διεύθυνσηhttp://www.microsoft.com/en-us/windows/windows-10-faq

H Cortana, η ψηφιακή βοηθός των Windows, δεν θα είναι αρχικά διαθέσιμη στους χρήστες από την Ελλάδα -Ηνωμένες Πολιτείες, Μεγάλη Βρετανία, Κίνα, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία και Ισπανία θα προηγηθούν.

Τέλος, στην διεύθυνση http://www.xbox.com/en-US/windows-10 αναμένεται να δημοσιευτούν πληροφορίες για το streaming παιχνιδιών από το Xbox One σε Windows 10 PC ή tablet.

πηγή: in.gr

Featured Image

Παράταση της προθεσμίας υποβολής αίτησης για τη ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών στην εφορία

 

Δόθηκε η αναμενόμενη παράταση της προθεσμίας υποβολής αίτησης για τη ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών στην εφορία

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ (τεύχος Β’ 946/26-05-2015) η απόφαση για την παράταση της προθεσμίας της αίτησης για την υπαγωγή στην ρύθμιση οφειλών προς την φορολογική διοίκηση μέχρι και τις 26 Ιουνίου 2015.

Σύμφωνα με την απόφαση παρατείνονται τόσο η προθεσμία για την υπαγωγή στην ρύθμιση των οφειλών του άρθρου 1 όσο και η ημερομηνία υποβολής αίτησης για την εφάπαξ εξόφληση μέρους οφειλής με έκπτωση του άρθρου 15 του ν.4321/2015.

Για τις οφειλές προς τα ασφαλιστικά ταμεία η ημερομηνία υπαγωγής λήγει στις 2 Ιουνίου 2015.

Featured Image

Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για ένταξη στο πρόγραμμα αντιμετώπισης της ανθρωπιστικής κρίσης

 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ EΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Δελτίο Τύπου

Αθήνα, 19-05-2015

Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων του ν.4320/2015

Το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης ενημερώνει ότι δίνεται παράταση δέκα ημερών στη προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων για την ένταξη στο πρόγραμμα του ν.4320/2015 για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης.

Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους μέχρι και το Σάββατο 30 Μαΐου 2015.

Featured Image

Άνοιξε η εφαρμογή για την υποβολή φορολογικών δηλώσεων φυσικών προσώπων φορολογικού έτους 2014

taxis

 

Διαθέσιμες είναι από το βράδυ της Πέμπτης, 14.5.2015 οι εφαρμογές   της Γ.Γ.Δ.Ε. για την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων φυσικών προσώπων φορολογικού έτους 2014.

Επισημαίνεται ότι φέτος, είναι η πρώτη χρονιά εφαρμογής του νέου Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος, με ανασχεδιασμένο και δομημένο έντυπο Ε1. Η υποβολή της φορολογικής δήλωσης γίνεται υποχρεωτικά ηλεκτρονικά μέσα από τη σχετική εφαρμογή στο TAXISnet.

Σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Οικονομικών, έχουν επέλθει αλλαγές, όπως:

  • Με τη συμπλήρωση του εντύπου Ε2 (εισοδήματα από ακίνητα) τα ποσά μεταφέρονται αυτόματα
    στους αντίστοιχους κωδικούς του εντύπου Ε1, λαμβάνοντας υπόψη και την πιθανή εκχώρηση
    μισθώματος στον αρμόδιο Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ.
  • Τα στοιχεία όλων των εισοδημάτων από μισθωτή εργασία, συντάξεις και οι φόροι που έχουν
    παρακρατηθεί, εμφανίζονται και φέτος προσυμπληρωμένα. Το ίδιο ισχύει για τα στοιχεία
    αυτοκινήτων και κατοικιών στον πίνακα της ιδιοκατοίκησης.
  • Σε πληροφοριακό πίνακα, έχουν αναρτηθεί οι τόκοι καταθέσεων και στις επόμενες ημέρες, οι
    ενδιαφερόμενοι πολίτες θα ενημερωθούν κατ΄ αντίστοιχο τρόπο και για τα ποσά που κατέβαλαν
    μέσα στο 2014 για την εξυπηρέτηση των δανείων τους.

Φυσικά τα παραπάνω ποσά θα πρέπει να ελεγχθούν ως προς την ορθότητά τους από τους φορολογούμενους ή τους λογιστές τους πριν την οριστική υποβολή της φορολογικής δήλωσης.

Ειδικά, για το φορολογικό έτος 2014 η προθεσμία υποβολής της δήλωσης είναι η 30/06/2015, η πρώτη δόση καταβάλλεται μέχρι τις 31/07/2015, η δεύτερη δόση μέχρι τις 30/09/2015 και η τρίτη δόση μέχρι τις 30/11/2015 ανεξαρτήτως της ημερομηνίας υποβολής της δήλωσης.

Σημειώνεται ότι, οι φορολογούμενοι μπορούν να πληρώσουν τον φόρο εφάπαξ με έκπτωση 2% επί του
συνολικού ποσού είτε σε τρεις διμηνιαίες δόσεις.

Παράλληλα με την εφαρμογή υποβολής των δηλώσεων Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων
ξεκίνησε και η λειτουργία της εφαρμογής υποβολής αιτήσεων για τη χορήγηση οικογενειακών
επιδομάτων (έντυπο Α21).

Featured Image

Διαγράφει δάνεια, παγώνει στεγαστικά η Πειραιώς

piraeus

 

Στο πρόγραμμα ρυθμίσεων της Τράπεζας Πειραιώς εντάσσονται οι δικαιούχοι του Νόμου 4320/2015, όσοι δηλαδή πληρούν τα σχετικά εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια για την ένταξή τους στο Νόμο.

Πρωτοβουλία για την ανακούφιση των οφειλετών-πελατών της που διαθέτουν πλέον πολύ χαμηλό εισόδημα εξαιτίας της κρίσης, ανακοινώνει η Τράπεζα Πειραιώς

Η Διοίκηση της τράπεζας αποφάσισε να προχωρήσει άμεσα σε πρόγραμμα διαγραφής ή προνομιακής ρύθμισης των οφειλών των οικονομικά αδύναμων πελατών της, συμβάλλοντας στην αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης.

Συγκεκριμένα:

1. Διαγράφει το 100% των συνολικών οφειλών μέχρι 20.000 ευρώ, για όλα τα Καταναλωτικά Δάνεια και τις Πιστωτικές Κάρτες.

2. Παγώνει τα Στεγαστικά Δάνεια και διαγράφει τους τόκους για όσο διάστημα οι δικαιούχοι υπάγονται στις διατάξεις του Νόμου 4320/2015.

Στο πρόγραμμα αυτό της Τράπεζας Πειραιώς εντάσσονται οι δικαιούχοι του Νόμου 4320/2015 (σ.σ. πρόκειται για το νόμο αντιμετώπισης της ανθρωπιστικής κρίσης), όσοι δηλαδή πληρούν τα σχετικά εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια για την ένταξή τους στο Νόμο. Πληροφορίες για τους ενδιαφερόμενους θα δίδονται και από τα 803 καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς στην Ελλάδα και στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.piraeusbank.gr.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η παρέμβαση αυτή της Πειραιώς για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης, αντανακλά τη γενικότερη κινητοποίησή της για την κάλυψη των αναγκών της οικονομίας και της ελληνικής κοινωνίας, μέσα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της κρίσης, σηματοδοτώντας την προσπάθεια όλων μας για μια νέα αρχή.

πηγή: euro2day.gr

Featured Image

Taxisnet: Ανοίγει η ηλεκτρονική εφαρμογή για τις 100 δόσεις

taxis

 

Προσκλητήριο από το υπουργείο Οικονομικών για τα ληξιπρόθεσμα χρέη. Ανοίγει την Παρασκευή η εφαρμογή. Το «παράθυρο» λήγει την 27η Απριλίου για τις ρυθμίσεις με προκαταβολή και κούρεμα προσαυξήσεων και στις 26η Μαΐου για τις ρυθμίσεις μόνο με δόσεις.
Ντεμπούτο για την ηλεκτρονική εφαρμογή της ρύθμισης των ληξιπρόθεσμων οφειλών αύριο. Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Οικονομικών η νέα ρύθμιση αφορά τις αλλαγές που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση με στόχο την αποπληρωμή χρεών με ευνοϊκότερους όρους από προγενέστερες ρυθμίσεις.
Η παρούσα ρύθμιση δίνει τη δυνατότητα στα νοικοκυριά που οφείλουν στη συντριπτική τους πλειονότητα έως 3.000 ευρώ να τακτοποιήσουν τα χρέη τους προς το Δημόσιο. Δίνει επίσης τη δυνατότητα σε εκατοντάδες χιλιάδες επιχειρήσεις, εφόσον ενταχθούν στη ρύθμιση, να παραμείνουν βιώσιμες.

Οι δόσεις μπορούν χωρίς προϋποθέσεις να φτάσουν στις 100, ενώ το ελάχιστο ποσό καταβολής δόσης ανέρχεται στα 20 ευρώ.

Οι οφειλές ρυθμίζονται εφάπαξ ή σε 2 έως 100 δόσεις. Οι οφειλέτες ανάλογα με τον αριθμό των δόσεων της ρύθμισης έχουν απαλλαγή κατά ποσοστό από πρόσθετους φόρους ή τέλη του Ν. 2523/97, πρόστιμα εκπρόθεσμης υποβολής ή μη υποβολής δήλωσης ή ανακριβούς δήλωσης του Ν. 4174/13 που έχουν συμβεβαιωθεί με την κύρια οφειλή, καθώς και από τις προσαυξήσεις και τους τόκους εκπρόθεσμης καταβολής, που τις επιβαρύνουν.

Υπενθυμίζεται ότι οι οφειλέτες, εφόσον το επιθυμούν, μπορούν να καταβάλουν ως προκαταβολή ποσό της επιλογής τους, μεγαλύτερο των 200 ευρώ, προκειμένου να έχουν ισόποση μείωση από το κεφάλαιο, τις προσαυξήσεις και τους τόκους του προγράμματος ρύθμισης που θα επιλέξουν. Προκειμένου να ισχύσει αυτή η μερική διαγραφή, θα πρέπει να πληρωθούν κανονικά οι δέκα πρώτες δόσεις της ρύθμισης ή όλες εφόσον η ρύθμιση είναι μικρότερη των 10 δόσεων.

Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης αιτήσεων ορίζεται:

* H 27η Απριλίου 2015, σε περίπτωση σύναψης ρύθμισης με ποσό προκαταβολής.
* Η 26η Μαΐου 2015 , σε περίπτωση σύναψης ρύθμισης μόνο με δόσεις.

Οι ρυθμιζόμενες οφειλές:

* Έως 5.000 ευρώ δεν επιβαρύνονται πλέον με προσαυξήσεις και τόκους εκπρόθεσμης καταβολής.

* Άνω των 5.000 ευρώ επιβαρύνονται με τόκο 3% ετησίως.

Η πρώτη δόση καταβάλλεται εντός τριών ημερών από την ημέρα υποβολής της αίτησης. Εφόσον υπάρξει ρύθμιση με προκαταβολή (μερική εξόφληση) η προκαταβολή καταβάλλεται εντός τριών ημερών από την αίτηση και η πρώτη δόση έως την τελευταία ημέρα του επόμενου μήνα.

Οι υπόλοιπες δόσεις καταβάλλονται στο τέλος κάθε μήνα.

 

πηγ: euro2day.gr

Featured Image

Η Ένωση Φοροτεχνικών Αττικής για τις φορολογικές δηλώσεις 2015

calculator

 

Η Ένωση Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών Αττικής με ανακοίνωσή της τοποθετείται πάνω στα τρέχοντα προβλήματα των λογιστών και των επιχειρήσεων για την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων. Όπως αναφέρει, η θέσπιση του νέου κώδικα φορολογίας εισοδήματος (ν. 4172/2013) τροποποίησε σχεδόν ριζικά το φορολογικό τοπίο της χώρας και οδήγησε σε πλειάδα αλλαγών που κατέστησαν ακόμη πιο δύσκολη την ήδη επιβαρυμένη καθημερινότητα των συναδέλφων λογιστών-φοροτεχνικών. Τα προβλήματα ήταν πολλά, όπως ήταν φυσικό μετά από κάθε μεγάλη μεταρρύθμιση και αρκετά εξακολουθούν δυστυχώς να υφίστανται, δημιουργώντας έτσι τεράστια σύγχυση και προβληματισμό σε όλους εμάς που καλούμαστε να εφαρμόσουμε τις κείμενες διατάξεις.

Συνεπώς όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια, έτσι και φέτος δυστυχώς τα γεγονότα μαρτυρούν ότι εμείς οι λογιστές, ως σύγχρονοι Άτλαντες θα κληθούμε, για άλλη μια φορά, να σηκώσουμε στις πλάτες μας όλο το βάρος της υποβολής των φορολογικών δηλώσεων, ακροβατώντας μέσα σε ένα προβληματικό και απρόβλεπτο περιβάλλον εργασίας.

Έτσι αποδεικνύουμε κάθε χρόνο πως έχουμε την επιστημονική κατάρτιση και την τεχνογνωσία για τη σωστή και έγκυρη υποβολή των φορολογικών δηλώσεων, παρόλο που υπάρχουν πολλά προσκόμματα στην πορεία μας.

Η νέα ηγεσία της ΓΓΔΕ έχει δείξει και στο άμεσο παρελθόν ότι τείνει ευήκοοα ώτα σε ορισμένα από τα προβλήματα που ταλανίζουν τον κλάδο και έχει υιοθετήσει αρκετές από τις προτάσεις μας.

Προκειμένου να προχωρήσει ομαλά η διαδικασία υποβολής των δηλώσεων και για μην υπάρχουν προστριβές μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων, πρέπει για μια ακόμα φορά η ηγεσία του υπ. Οικονομικών να «ακούσει» του λογιστές, έτσι ώστε να υποβληθούν ορθά οι φορολογικές δηλώσεις.

Ομαλή υποβολή των δηλώσεων δεν μπορεί να γίνει φυσικά κάτω από αντίξοες συνθήκες, ούτε μέσα από εξαντλητικά ωράρια εργασίας εκ μέρους μας. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει καταρρακωθεί η ψυχολογική και σωματική μας υγεία στο βωμό της υποβολής των δηλώσεων.

Σήμερα, θέλουμε να προτείνουμε τρείς λύσεις που θεωρούμε ότι θα βοηθήσουν στην αποσυμπίεση της υφιστάμενης κατάστασης και γενικότερα στην ομαλή υποβολή των δηλώσεων.

Απλοποίηση και συγχώνευση εντύπων (Φ.01.10, Φ.01.12,Φ01.13, Ε5) σε ένα έντυπο.

Είναι ευκαιρία τώρα που σχεδιάζονται τα νέα έντυπα να υπάρξει επιτέλους μια ενοποίησή τους σε ένα ενιαίο έντυπο. Έτσι θα υπάρξει μείωση του γραφειοκρατικού κόστους και τα πράγματα θα είναι απλά και ξεκάθαρα χωρίς πλήθος κωδικών και πινάκων.

Απλοποίηση εντύπου Ε3.
i. Διαγραφή παρωχημένων κωδικών και πινάκων
ii. Αυτόματη μεταφορά ποσού αναμόρφωσης δαπανών στο έντυπο φορολογίας εισοδήματος νομικών προσώπων (για διπλογραφικά βιβλία).

Παράταση δηλώσεων και επαναφορά έκπτωσης για εφάπαξ πληρωμή φόρου.

i. Η καθυστέρηση έκδοσης των απαραίτητων ερμηνευτικών αποφάσεων του ν. 4172/2013, η καθυστέρηση στην έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας της εφαρμογής για την υποβολή των βεβαιώσεων αποδοχών, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η εφαρμογή για την υποβολή των δηλώσεων δεν έχει ανοίξει ακόμη, καθιστούν επιτακτική την ανάγκη για παράταση των καταληκτικών προθεσμιών υποβολής των δηλώσεων.
ii. Η θεσμοθέτηση μεγάλης έκπτωσης (10% ή 5%) για τις εφάπαξ πληρωμές των φόρων, θα τονώσει σε μεγάλο βαθμό τα έσοδα του κράτους και θα αποτελέσει σημαντικό κίνητρο για την άμεση πληρωμή τους.
iii. Προτείνουμε σε πρώτη φάση την παράταση των δηλώσεων φυσικών προσώπων έως 31.7.2015 και μετάθεση της πρώτης δόσης πληρωμής την 31.8.2015. Επίσης, προτείνουμε την παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής των δηλώσεων νομικών προσώπων έως 10.7.2015.
H μετακύλιση κατά ένα μήνα στην είσπραξη των εσόδων του κράτους από την μετάθεση της πρώτης δόσης των δηλώσεων φυσικών προσώπων, μπορεί να ισοσκελιστεί από με τις εφάπαξ πληρωμές του φόρου (με έκπτωση) που προτείνουμε ανωτέρω.

Σε κάθε περίπτωση θα παρακολουθούμε συνεχώς τη διαδικασία υποβολής των φορολογικών δηλώσεων και θα παρεμβαίνουμε όπου χρειαστεί με νέες προτάσεις, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλή υποβολή αυτών, η ομαλή εισροή εσόδων του κράτος αλλά πρωτίστως οι ανθρώπινες συνθήκες εργασίας των λογιστών φοροτεχνικών που ταλανίζονται από όλη αυτή την κατάσταση.

πηγή: eea.gr

Featured Image

Είναι πραγματικά δωρεάν το δωρεάν Web Design?

mouse

 

Εσείς αν προσφέρατε μια καλή, χρονοβόρα και κοστοβόρα υπηρεσία θα την διανέματε δωρεάν;

Ένα από τα μεγαλύτερα επιχειρηματικά λάθη που γίνεται σήμερα είναι ότι οι άνθρωποι δεν επενδύουν στις ιστοσελίδες τους. Οι εποχές είναι δύσκολες και είναι φυσιολογικό να θέλουμε μια ιστοσελίδα με το μικρότερο δυνατό κόστος αλλά το να δημιουργούμε μια δωρεάν ιστοσελίδα είναι κακή κίνηση, χωρίς να χωράει αμφιβολία.

Μετά τον εφιάλτη του να χάσουμε τις ιστοσελίδες μας και πιθανώς τα εισοδήματα που μας προσέφεραν, δε θα ξανακάνουμε περικοπές. Η φιλοξενία της ιστοσελίδας μας είναι τόσο φθηνή αυτές τις μέρες που αξίζει τη μικρή επένδυση για να εξασφαλίσουμε την ιδιοκτησία και τον έλεγχο της ιστοσελίδας μας. Το μέσο hosting κοστίζει λιγότερο από 15€ το μήνα (δηλαδή μερικοί καφέδες το μήνα αν θέλουμε να το δούμε από μια άλλη άποψη).

Συχνά ακούμε να λένε «Θά». Παραμένει κακή ιδέα.

Οι μηχανές αναζήτησης δίνουν περισσότερη αξιοπιστία σε ιδιόκτητες ιστοσελίδες λόγο της επένδυσης χρόνου και χρήματος που γίνεται σε αυτές. Είναι κατανοητό πως όταν μια εταιρία ή ένας ιδιώτης είναι διατεθειμένος να ξοδέψει χρόνο και χρήμα για την διαδικτυακή του παρουσία σίγουρα θα κάνει ότι μπορεί για να διασφαλίσει και την ποιότητά του περιεχομένου που θα βρίσκεται σε αυτή!

Μπορούμε να πούμε, από τα e-mail που λαμβάνουμε καθημερινά, ότι αυτοί που ξεκινάνε δωρεάν και σχεδιάζουν να αναβαθμίσουν αργότερα το λογαριασμό τους καταλήγουν να το μετανιώνουν. Η μεταφορά της ιστοσελίδας κατά την αλλαγή από free host σε ιδιόκτητο είναι πολύ δύσκολη (και κάποιες φορές αδύνατη) οπότε καλύτερα να σχεδιάσουμε και να χτίσουμε σωστά από την αρχή παρά να προσπαθούμε να «σώσουμε» την κατάσταση αύριο.

Αν δεν έχετε πειστεί ακόμα, διαβάστε:

Μειονεκτήματα δωρεάν ιστότοπων

  • Περιορισμένος χώρος για τις ιστοσελίδες σας
  • Δεν είναι δυνατή η πρόσθεση επιπλέον χαρακτηριστικών (plugins, καλάθι αγοράς, φόρουμ κ.λπ.).
  • Οι μηχανές αναζήτησης μπορεί να μη στέλνουν τόσους επισκέπτες λόγω της έλλειψης εμπιστοσύνης.
  • Οι επισκέπτες σας μπορεί να αμφιβάλλουν για την αξιοπιστία σας.
  • Μπορεί να έχετε διαφημίσεις τρίτων στην αρχική ή και σε όλες τις σελίδες σας.
  • Δεν σας ανήκει η ιστοσελίδα, τη νοικιάζετε!
  • Δεν υπάρχουν εγγυήσεις για τη διαθεσιμότητα και τη μακροζωία της ιστοσελίδας σας (επειδή δεν σας ανήκει).
  • Δεν μπορείτε να έχετε διευθύνσεις e-mail με το όνομα της ιστοσελίδας σας.
  • Κακή βοήθεια και υποστήριξη (αν παρέχεται υποστήριξη).
  • Μπορεί να μην είναι δωρεάν για πάντα.

 

Πλεονεκτήματα του να έχετε το δικό σας ιστότοπο

  • Σας ανήκει στην πραγματικότητα.
  • Δεν έχετε διαφημίσεις και αναδυόμενα παράθυρα τρίτων.
  • Περισσότερη αξιοπιστία με τις μηχανές αναζήτησης.
  • Έχετε απόλυτα τον έλεγχο σχετικά με την εμφάνιση και την διαχείριση της ιστοσελίδας σας
  • Πολλαπλές ονομασίες e-mail με το όνομα της ιστοσελίδας σας (π.χ. info@yourcomapny.gr, sales@yourcomany.gr κ.λπ.).
  • Πολύς χώρος και δυνατότητες για επέκταση των σελίδων σας.
  • Κανένα άγχος για την κατάργηση της ιστοσελίδας απροειδοποίητα.
  • Αυξάνεται η επαγγελματικότητα σας και κατά συνέπεια η αξιοπιστία σας.
  • Περισσότερη ευελιξία στο σχεδιασμό και στη λειτουργία
  • Διαθέσιμη υποστήριξη για προβλήματα, τεχνική βοήθεια κ.λπ.

 

Οι εταιρείες επενδύουν χρήματα

Σκεφτείτε  ένα οποιαδήποτε επιτυχημένο επαγγελματικό site. Η διεύθυνση είναι πάντα “mycompany.com” ή “mycompany.gr”. Παρατηρήστε ότι ποτέ δεν είναι “mycompany.free-sites.com” ή από κάποιο τυχαίο δωρεάν όνομα.

Οι πραγματικές επιχειρήσεις έχουν τα δικά τους ονόματα domain. Και μη σας ξεγελούν οι εταιρείες που προσφέρουν δωρεάν ονόματα domain. Μπορεί να είναι δωρεάν τον πρώτο χρόνο αν αγοράσεις το hosting αλλά η ανανέωση μπορεί να είναι στα ύψη για τα επόμενα χρόνια.

Πέραν αυτού όταν χρησιμοποιούμε κάποια από τις υπηρεσίες free webdesign & Host στους όρους χρήσης δεχόμαστε ότι το περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμάς αλλά στον πάροχο. Οπότε κάλλιστα μπορεί ο πάροχος να μας «πάρει» το περιεχόμενο μας εφόσον η ιστοσελίδα μας πάει πολύ καλά και να το πουλήσει σε πελάτες του ή ακόμα και σε εμάς τους ίδιους!

Υπάρχει σχεδόν πάντα παγίδα με το ΔΩΡΕΑΝ

Οι servers, οι designers και το support κοστίζουν χρήματα στον πάροχο οπότε όταν αυτός επιλέγει να δώσει κάτι από αυτά δωρεάν είτε το κάνει με σκοπό να επεκτείνει το πελατολόγιο του (οπότε το δωρεάν δεν είναι για πάντα αλλά υπό μορφή δοκιμαστικής περιόδου) είτε σκοπεύει να βγάλει τα έξοδα του με άλλον τρόπο (όπως διαφημίσεις και χρήση του δικού σας πελατολογίου/επισκεπτών προς δικό του όφελος).

Δεν είναι σύμπτωση που οι επιτυχημένοι άνθρωποι έχουν τις δικές τους ιστοσελίδες

Συν του ότι δεν μπορούμε να περιμένουμε τους επισκέπτες μας να πάρουν στα σοβαρά εμάς ή την ιστοσελίδα μας όταν το όνομα ξεκινάει κάπως έτσι http://myfreesite…

Και αν δεν απωθήσει τους επισκέπτες μας το όνομα του site μας, οι διαφημίσεις και τα αναδυόμενα παράθυρα σίγουρα θα το κάνουν.

Πρέπει πάντα να έχουμε στο μυαλό μας ότι μπορεί να ζητήσουμε από τον επισκέπτη μας κάποια πληροφορία όπως το email του ή το όνομα του ή ακόμα και την πιστωτική του κάρτα και την διεύθυνση του (σε περίπτωση πώλησης αγαθών). Εσείς θα δίνατε κάτι από τα παραπάνω σε μια ιστοσελίδα η οποία γνωρίζετε ότι φτιάχτηκε σε ένα απόγευμα χωρίς καμία επένδυση και δεν μπορείτε να εξακριβώσετε σε ποιόν ανήκει ή για πόσο καιρό ακόμα θα λειτουργεί;

Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΕΝΑ SITE

Η συμβουλή μας είναι να καταχωρήσετε το δικό σου όνομα domain (μέσα από κάποιον επίσημο καταχωρητή αδειοδοτημένο από την ΕΕΤΤ όπως η Quantum Business & IT Solutions) και να χτίσετε το site σας από την αρχή με την βοήθεια κάποιου επαγγελματία τόσο όσον αφορά το γραφικό κομμάτι αλλά και το λειτουργικό.

Εμείς στην Quantum Business & IT Solutions γνωρίζουμε την σημασία που έχει τόσο η εικόνα της διαδικτυακής σας παρουσίας, όσο και η λειτουργικότητα. Καθώς βάση της λειτουργικότητας θα βαθμολογηθεί η ιστοσελίδα σας από την Google και τις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης και βάση αυτής της βαθμολογίας θα είναι η σελίδα σας «ψηλά» στις αναζητήσεις ή «χαμηλά».

Μετά την απόκτηση του ονόματος και τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας το μόνο που μένει είναι η ενοικίαση ενός χώρου φιλοξενίας (hosting) ανάλογου των αναγκών σου. Και πάλι η Quantum Business & IT Solutions είναι δίπλα σας ώστε να σας συμβουλέψει και να μοιραστεί μαζί σας τα «μυστικά» που διαφοροποιούν μια φιλοξενία από μια αποδοτική φιλοξενία!

Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Χρήσιμα Links

Q

Στοιχεία Επικοινωνίας

Quantum Business & IT Solutions
Αριθμός ΓΕΜΗ: 148464501000

Αθήνα: Περικλέους 30-32, Σύνταγμα 105 62

Θεσσαλονίκη: Βασιλέως Ηρακλείου 53 & Καρόλου Ντηλ, 54623

211 210 40 50
info@quantum.gr

Δευτέρα - Παρασκεύη: 09:00 π.μ. - 6:00 μ.μ.