Featured Image

Έχεις επιχείρηση; Πως μπορεί να την βοηθήσει το Facebook;

exeis-epixeirhsh

 

Έρευνες σε παγκόσμιο επίπεδο αποδεικνύουν τον καταλυτικό ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη βιωσιμότητα και ανάπτυξη παντός τύπου επιχειρήσεως. Τα λεγόμενα Social Media (Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin και πολλά άλλα), αποτελούν σήμερα έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προβολής της σύγχρονης επιχείρησης. Πιο συγκεκριμένα, το Facebook προσφέρει πληθώρα εργαλείων που βοηθούν στην άμεση και στοχευμένη διάδοση του ονόματος (brand) κάθε επιχείρησης.

Ένα επαγγελματικό page στο Facebook, μέσα από κατάλληλες ενέργειες μπορεί να συγκεντρώσει χιλιάδες «fans», ένα πιστό κοινό δηλαδή που ακολουθεί τα νέα και τις προσφορές της επιχείρησης.

Και αν δεν έχετε πιστεί ακόμα για την δύναμη του Facebook, σε commercial επίπεδο, διαβάστε τα παρακάτω:

1. Facebook: Τόπος συγκέντρωσης αγοραστικού κοινού. Το Facebook αποτελεί σήμερα την πιο αναγνωρίσιμη και διαδεδομένη πλατφόρμα στο διαδίκτυο ανταλλαγής πληροφοριών και απόψεων. Αυτή την στιγμή το Facebook αριθμεί παγκοσμίως περισσότερους από 700 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες! Οι χρήστες αυτοί εμπιστεύονται το Facebook και επηρεάζονται από την πληροφόρηση που λαμβάνουν από αυτό.

Άμεση επικοινωνία! H αμεσότητα στην επικοινωνία με το κοινό – πελάτες αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα για μια επιχείρηση. Online chat, Inbox messages, Contact forms είναι λίγοι μόνο από τους τρόπους επικοινωνίας επιχείρησης – πελάτη μέσω του Facebook.

Διαφήμιση. Αναμφισβήτητα η τάση του Facebook είναι ισχυρή και ανοδική και μάλιστα εξελίσσεται σε μια ισχυρή διαφημιστική πλατφόρμα. Το πλεονέκτημα της διαφήμισης στο Facebook είναι ότι η στόχευση σε συγκεκριμένο κοινό, όχι μόνο με βάση τη χώρα αλλά και με βάση το φύλο, τα ενδιαφέροντα, την ηλικία, τη γλώσσα, μόρφωση, χόμπυ και άλλα πολλά παρόμοια στοιχεία.

Στατιστικά στοιχεία. Τα στατιστικά στοιχεία που παρέχει το Facebook δίνουν αναλυτική ενημέρωση για τους fans που ακολουθούν μια επαγγελματική σελίδα. Πόσοι επισκέφτηκαν την σελίδα μου και τη διαδραστικότητα είχαν με τα νέα μου; Τα στατιστικά στοιχεία δίνουν απαντήσεις σε αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα.

Featured Image

Πώς και πόσο ΕΝΦΙΑ θα γλιτώσουν τα ξενοίκιαστα;

enfia

 

Μέσα στους επόμενους δυο μήνες θα καθοριστεί το εύρος της έκπτωσης από τον ΕΝΦΙΑ που πρόκειται να δοθεί στους ιδιοκτήτες ακινήτων που είναι κενά μη ηλεκτροδοτούμενα. Αυτό προβλέπει το βασικό σενάριο για τα ξενοίκιαστα και κενά που εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών.

Ο πρωθυπουργός είπε από το βήμα της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης ότι η έκπτωση σε κενά μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα πρόκειται να δοθεί πριν ολοκληρωθεί η εξόφληση του φόρου, δηλαδή πριν τον Φεβρουάριο του 2015. Ας δούμε τι σημαίνει αυτό για όσους έχουν ακίνητα αυτής της κατηγορίας.

Ο σχεδιασμός προβλέπει ότι οι φορολογούμενοι θα λάβουν κανονικά το εκκαθαριστικό του ΕΝΦΙΑ έως τα μέσα Σεπτεμβρίου. Θα γίνει έως τότε και επανακαθορισμός των δόσεων προκειμένου ο φόρος να πληρωθεί σε έξι δόσεις με την πρώτη δόση να λήγει έως το τέλος Σεπτεμβρίου και την τελευταία δόση έως το τέλος Φεβρουαρίου. Ακολούθως, θα ανοίξει η εφαρμογή υποβολής τροποποιητικών δηλώσεων Ε9 προκειμένου οι φορολογούμενοι να προχωρήσουν σε διορθώσεις των χαρακτηριστικών των ακινήτων.

Για να δοθεί η δυνατότητα έκπτωσης για τα κενά ακίνητα πρέπει να ανοίξει στο Ε9 ειδικό «κουτάκι» στο οποίο οι φορολογούμενοι θα δηλώνουν το ακίνητό τους που είναι κενό και έχει κομμένο το ρεύμα. Ο φορολογούμενος στο μεταξύ θα πρέπει να πληρώνει κανονικά τις δόσεις του ΕΝΦΙΑ και μετά την επανεκκαθάριση του φόρου που θα γίνει για την έκπτωση των κενών ακινήτων να του αφαιρεθεί το σχετικό ποσό από τις τελευταίες δόσεις (π.χ. τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο).

Προς το παρόν στο ΥΠΟΙΚ δεν έχουν ακόμη καταλήξει ούτε για το εύρος της έκπτωσης ούτε για τις προϋποθέσεις με βάση τις οποίες θα δοθεί η έκπτωση στα κενά ακίνητα. Εξετάζεται η παροχή έκπτωσης 25% έως 30% αλλά υπό προϋποθέσεις προκειμένου να περιοριστεί και το δημοσιονομικό κόστος της έκπτωσης και να τηρηθεί ο εισπρακτικός στόχος του ΕΝΦΙΑ για εισροή στα ταμεία ποσού τουλάχιστον 2,65 δισ. ευρώ.

Εξετάζεται οι προϋποθέσεις να είναι περιουσιακές και εισοδηματικές. Για παράδειγμα, για να δοθεί η έκπτωση θα πρέπει το συνολικό εισόδημα του φορολογούμενου να μην ξεπερνά ένα συγκεκριμένο όριο και το ίδιο να συμβαίνει και με τη συνολική αντικειμενική αξία της ακίνητης περιουσίας του.

Εντός της εβδομάδας πρόκειται να κατατεθούν τη Βουλή και οι διατάξεις για τη διόρθωση του ΕΝΦΙΑ οι οποίες, μεταξύ άλλων, θα προβλέπουν τη μείωση του φόρου στα οικόπεδα που βρίσκονται εντός οικισμού αλλά εκτός αντικειμενικού συστήματος, την πληρωμή του φόρου σε έξι δόσεις και τη διαγραφή των προϋποθέσεων φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας για την μερική ή ολική απαλλαγή από το φόρο. Είναι απίθανο να υπάρχει διάταξη για την έκπτωση για τα κενά και ξενοίκιαστα πέραν την πρόβλεψη για ειδική ένδειξη στο Ε9.

Featured Image

Facebook: Δημιουργία Λογαριασμού & Επεξεργασία Προφίλ

 

Η δημιουργία προφίλ στο facebook γίνεται μέσω μιας απλής και δωρεάν διαδικασίας. Το παραπάνω video σας εξηγεί βήμα βήμα και στα ελληνικά τι πρέπει να κάνετε ωστε να δημιουργήσετε και εσείς ένα προφίλ στο πλέον δημοφιλές site κοινωνικής δικτύωσης Facebook.

 

Featured Image

Οι μικρές επιχειρήσεις «κινδυνεύουν» από την έλλειψη πληροφορικής στρατηγικής

writinhg

 

Οι πολύ μικρές επιχειρήσεις δεν θεωρούν την πληροφορική στρατηγική ανάμεσα στις κορυφαίες στρατηγικές προτεραιότητές τους, με συνέπεια να «κινδυνεύουν» από διαδικτυακές απειλές, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Kaspersky Lab.

Ως πολύ μικρές επιχειρήσεις λογίζονται εταιρείες με λιγότερους από 25 εργαζόμενους. Όπως δείχνουν τα στοιχεία της μελέτης, μόλις το 19% των πολύ μικρών επιχειρήσεων ανέφερε την πληροφοριακή στρατηγική ως μία από τις δύο μεγαλύτερες στρατηγικές προτεραιότητες. Σημειώνεται ότι το αντίστοιχο ποσοστό για τις επιχειρήσεις με πάνω από 100 εργαζομένους ανέρχεται στο 30% και για τις επιχειρήσεις με πάνω από 5.000 εργαζόμενους στο 35%. Τα αποτελέσματα της έρευνας περιλαμβάνονται στην έκθεση IT Security Risks 2014 της Kaspersky Lab.

Σύμφωνα με τους ειδικούς της Kaspersky Lab, μια αποτελεσματική στρατηγική πληροφορικής είναι στοιχείο ζωτικής σημασίας για κάθε επιτυχημένη επιχείρηση και μπορεί να βοηθήσει μια μικρή επιχείρηση να επιτύχει σημαντικά αποτελέσματα. Πολλές μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις πιστεύουν ότι είναι υπερβολικά μικρές για να αποτελέσουν στόχο των ψηφιακών εγκληματιών κι ότι δεν διαθέτουν δεδομένα που τους ενδιαφέρουν.

Όμως, η έκθεση Data Breach Investigations Report 2013 της Verizon, η οποία περιλαμβάνει στοιχεία από παγκόσμιες εγκληματολογικές έρευνες, έδειξε ότι από τις 621 παραβιάσεις δεδομένων που αναλύθηκαν, οι 193 (ποσοστό δηλαδή, πάνω από το 30%) σημειώθηκαν σε επιχειρήσεις με 100 ή λιγότερους εργαζομένους.

Πιο συγκεκριμένα, από τη στιγμή που οι επιχειρήσεις ξεκινούν να επεξεργάζονται πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών, να αποθηκεύουν πληροφορίες πελατών ή ακόμα και να σχεδιάζουν νέα προϊόντα, διαθέτουν πληροφορίες που είναι πολύτιμες για τους ψηφιακούς εγκληματίες. Μερικοί από αυτούς μπορεί να προτιμούν αυτούς τους «εύκολους στόχους», επειδή γνωρίζουν ότι δεν διαθέτουν επαρκείς υποδομές ασφάλειας.

Σύμφωνα με την έρευνα της Kaspersky Lab, οι πολύ μικρές επιχειρήσεις κατανοούν τους κίνδυνους των ψηφιακών απειλών. Σε ερώτηση για τις μεγαλύτερες ανησυχίες τους όσον αφορά την πληροφορική, το 35% ανέφερε την «προστασία των δεδομένων» μεταξύ των τριών πρώτων, μαζί με τη «διασφάλιση της συνέχειας της λειτουργίας των κρίσιμων συστημάτων».

Αυτό το ποσοστό αναδεικνύει ότι πολλές από τις πολύ μικρές επιχειρήσεις γνωρίζουν ότι η πληροφορική στρατηγική παίζει κρίσιμο ρόλο στην προστασία των ευαίσθητων δεδομένων και των καθημερινών εργασιών από το κακόβουλο λογισμικό και τους ψηφιακούς εγκληματίες. Επιπλέον, οι μικρές επιχειρήσεις είναι καλά ενημερωμένες για τα οφέλη και τους κινδύνους από τη χρήση φορητών συσκευών. Το 34% των μικρών επιχειρήσεων ανέφερε ότι ενσωμάτωσε φορητές συσκευές στα συστήματα πληροφορικής, μέσα στους 12 τελευταίους μήνες.

Το ποσοστό αυτό είναι αντίστοιχο με αυτό που σημειώνεται από μεγαλύτερες επιχειρήσεις.

Ακόμη, οι μικρές επιχειρήσεις είναι πολύ καλά ενημερωμένες και σε ό,τι αφορά την ασφάλεια των φορητών συσκευών. Το 31% των μικρών επιχειρήσεων ανέφερε την «ασφάλεια των φορητών συσκευών» μεταξύ των τριών κορυφαίων προτεραιοτήτων στον τομέα της ασφάλειας για τους επόμενους 12 μήνες.

Αυτό το ποσοστό είναι εντυπωσιακά υψηλότερο σε σχέση με τον παγκόσμιο μέσο όρο (23%). Επίσης, φαίνεται ότι καταρρίπτει την αντίληψη ότι οι μικρές επιχειρήσεις είναι λιγότερο ενημερωμένες για τη χρήση των φορητών συσκευών και για την ασφάλεια του σε σχέση με τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές τους.

Σύμφωνα με τα παραπάνω ευρήματα, το γεγονός ότι οι μικρές επιχειρήσεις δεν δίνουν προτεραιότητα στην πληροφορική στρατηγική και κατ’ επέκταση στην ασφάλεια, δεν είναι αποτέλεσμα της έλλειψης ενημέρωσης ή γνώσης. Ένα λογικό συμπέρασμα είναι ότι η έλλειψη κονδυλίων παραμένει το μεγαλύτερο εμπόδιο που αποτρέπει τις μικρές επιχειρήσεις από την υιοθέτηση πιο προηγμένων πολιτικών πληροφορικής και ασφάλειας.

Featured Image

Δημόσια διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα και συναφείς ρυθμίσεις»

forologia-calculator

 

Τίθεται σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου «Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα και συναφείς ρυθμίσεις». Με το προτεινόμενο σχέδιο νόμου

– Καταπολεμάται η λογιστική πολυνομία. Για πρώτη φορά το σύνολο των λογιστικών κανόνων συγκεντρώνεται σε ένα νομοθέτημα διαρθρωμένο με βάση τις βέλτιστες πρακτικές για όλες τις επιχειρήσεις και τους λογιστές. Η κωδικοποίηση που επιτυγχάνεται είναι ένα σημαντικό μεταρρυθμιστικό βήμα, αυξάνει την ασφάλεια δικαίου και μειώνει το διοικητικό βάρος.

– Οι οικονομικές καταστάσεις των ελληνικών επιχειρήσεων με το νέο πλαίσιο γίνονται ευχερώς κατανοητές από τους διεθνείς επενδυτές λόγω της ευθυγράμμισης που επιτυγχάνεται με τις διεθνείς λογιστικές πρακτικές.

– Ολοκληρώνεται η κατάργηση κοστοβόρων και γραφειοκρατικών διαδικασιών του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων που είχε ξεκινήσει με τη θέσπιση του Κώδικα Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών.

– Εισάγονται κανόνες τήρησης λογιστικών βιβλίων, ευθυγραμμισμένοι με τις σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές. Οι κανόνες αυτοί συνεπάγονται μειωμένο κόστος λειτουργίας ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζουν τη δυνατότητα διενέργειας ουσιαστικών φορολογικών ή άλλων ελέγχων.

– Διευκολύνεται η ηλεκτρονική τιμολόγηση στη χονδρική και τη λιανική και η συνακόλουθη περαιτέρω μείωση του κόστους συναλλαγών.

Προσκαλούμε τους πολίτες και τους παραγωγικούς φορείς να υποβάλουν τις απόψεις και τις προτάσεις τους.

Η δημόσια διαβούλευση θα διαρκέσει μέχρι τις 29.10.2014 και ώρα 12.00.

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ

Πλοήγηση στη Διαβούλευση

Χρήσιμα Links

Q

Στοιχεία Επικοινωνίας

Quantum Business & IT Solutions
Αριθμός ΓΕΜΗ: 148464501000

Αθήνα: Περικλέους 30-32, Σύνταγμα 105 62

Θεσσαλονίκη: Βασιλέως Ηρακλείου 53 & Καρόλου Ντηλ, 54623

211 210 40 50
info@quantum.gr

Δευτέρα - Παρασκεύη: 09:00 π.μ. - 6:00 μ.μ.