Η συζήτηση σχετικά με το κινητό και τον σταθερό υπολογιστή είναι μία από τις πιο αμφιλεγόμενες της εποχής μας. Αυτό δεν επηρεάζει μόνο τους καταναλωτές αλλά τον τρόπο με τον οποίο δεχόμαστε την πληροφορία, ψωνίζουμε ή αλληλεπιδράμε κοινωνικά. Φυσικά αυτούς που επηρεάζει ακόμα περισσότερο είναι τους marketeers.

 

Παρακάτω θα βρείτε 10 στατιστικά στοιχεία, μαζί με τις πηγές τους, που αποδεικνύουν τον νικητή αυτού του debate:

 

1. Το μέσο bounce rate του κινητού είναι περίπου 45%, ενώ για Desktop είναι 38%.

 Bounce Rate ονομάζουμε το ποσοστό εγκατάλειψης των χρηστών από μια ιστοσελίδα. Φαίνεται λογικό καθώς όταν είμαστε στα κινητά μας αλλάζουμε συνεχώς ιστοσελίδες με μεγάλη ταχύτητα. Ενδιαφέρον έχει πως το 2016 το ίδιο στατιστικό για κινητά είχε 52%, που σημαίνει πως η εμπειρία του χρήστη για κινητές συσκευές έχει βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία 3 χρόνια

(πηγή: StoneTemple)

 

2. To 52,2% της κίσησης των ιστοσελίδων παγκοσμίως, δημιουργήθηκε από κινητές συσκευές το 2018.

Το 2017 το ποσοστό ήταν 50-50. Το μερίδιο του Mobile στο διαδίκτυο ήταν πάνω από 65% στην Ασία και σχεδόν 60% στην Αφρική. Αυτό συμβαίνει διότι σε αυτές τις δύο ηπείρους η αγορά των smartphones έχει δει τεράστια αύξηση και επειδή το κινητό συχνά προσφέρει μια βιώσιμη σύνδεση στο διαδύκτιο, σε περιοχές που δεν υπάρχουν καλές υποδομές σταθερού δικτύου.

(πηγή: Statista)

 

3. Το 80% του συνολικού χρόνου που περνάμε στα social media είναι από smartphone.

Ίσως περιμέναμε ακόμα πιο συντριπτικό ποσοστό υπέρ των κινητών, όμως οι εταιρείες, οι οργανισμοί και γενικότερα οσοι εργάζονται από το γραφείο χρησιμοποιούν τα social media στο Desktop.

(πηγή: Business2Community)

 

4. Το μερίδιο αγοράς κινητών παγκοσμίως είναι 45.91%, ενώ των σταθερών - laptop υπολογιστών είναι 50.23%.

Το Statcounter παρέχει στατιστικά για τα παγκόσμια και περιφερειακά μερίδια της αγοράς ως προς τους υπολογιστές γραφείου, τα κινητά και τα tablet. Παρόλο που υπάρχει ανοδική τάση προς όφελος των smartphones, η αγορά δείχνει να πουλάει ξανά Desktop - Laptops.

(πηγή: Statcounter)

 

5. Οι χρήστες περνάνε το 59% του χρόνου τους στο κινητό και 41% στον υπολογιστή, αλλά μόνο το 15% των χρημάτων που ξοδεύουν online είναι από κινητό και το 85% απο υπολογιστή.

Σαφώς και ο χρόνος που περνάμε σε κάθε συσκευή δεν έχει άμεση σχέση με το ποια συσκευή επιλέγουμε για να πραγματοποιήσουμε online αγορές. Αυτό όμως συμβαίνει επειδή νιώθουμε μεγαλύτερη ασφάλεια όταν φτάσουμε στο τελικό στάδιο μιας αγόρας. Άλλος ένα λόγος που συμβαίνει αυτό είναι πως ακόμα και σήμερα οι ιστοσελίδες δεν είναι τόσο προσιτές στον χρήστη κινητού.

(πηγή: ReadyCloud)

 

6. Το 40% των ανθρώπων κάνει αναζήτηση αποκλειστικά από κινητό.

Σύμφωνα με την παρακάτω αναφορά της Google, οι αναζητήσεις γίνονται κυρίως από κινητά τηλέφωνα.

(πηγή: ThinkWithGoogle)

 

7. Περισσότερο από το 70% των προβολών του YouTube γίνεται από κινητές συσκευές.

Όσον αφορά την μάχη του YouTube, αναμφίβολα νικητές είναι τα smartphone. Σχεδόν τα τρία τέταρτα όλων των περιεχομένων στην πλατφόρμα κοινής χρήσης βίντεο εμφανίζονται σε κινητές συσκευές.

(πηγή: Comscore)

 

8. Οι χρήστες smartphone είναι κατά 39% λιγότερο πιθανό να κάνουν μια online αεροπορική κράτηση.

Σύμφωνα με μια ανάλυση της μηχανής αναζήτησης Metasarch Skyscanner με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, οι χρήστες κινητών έχουν 39% λιγότερες πιθανότητες να κάνουν online κράτηση, παρά το γεγονός ότι το κινητό έχει μεγαλύτερο μερίδιο στη συνολική επισκεψιμότητα στο Skyscanner.

(πηγή: Skyscanner)

 

9. Τα επόμενα χρόνια αναμένεται τo 80% της κίνησης στο διαδίκτυο να είναι από κινητό

Με βάση την αύξηση του μεριδίου της αγοράς ως προς τα smartphones και με την λογική οτι τα κινητά πλέον είναι οι πιο οικονομικά προσιτοί υπολογιστές, η πρόβλεψη του 80% της διαδικτυακής κίνησης να γίνεται από smartphones είναι απολύτως αναμενόμενη.

(πηγή: Business2Community)

 

10. Η παγκόσμια κίνηση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας προβλέπεται να αυξηθεί σχεδόν 3 φορές 2019-2021.

Εκτιμάται πως η παγκόσμια κίνηση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας θα είναι 14,9 exabytes. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην καλύτερη και φθηνότερη κινητή συνδεσιμότητα. Δυστυχώς στην Ελλάδα τα δεδομένα, αντί να γίνονται φθηνότερα, όλο και ακριβαίνουν.

(πηγή: Clevertap)

 

Καταλήγουμε στο συμπέρασμα της μελλοντικής κυριαρχίας των smartphones. Όπως είδαμε παραπάνω τα στατιστικά, είναι πολύ σημαντικό να έχουμε μια διαδικτυακή εικόνα η οποία να προβάλεται τέλεια και γρήγορα, ανεξαρτήτου του μέσου το οποίο χρησιμοποιεί ο χρήστης.